התחברות הרשמה

מה יש פה יותר בנים או בנות?

8 בפברואר 2014, 13:40
אמנותאמנויות לחימהשעמוםצ'אטיםבניםבני נוער    
2 תשובות
בטח בנות
ח
חייכו- נראה אם צחצחתם שיניים
בנותת ^_^
ס
סתם אחת //
באותו הנושא:
יותר לבנים בנות מוזמנות לענות גם (;
כמה יש פה יותר בנים/בנות
מה יש פה יותר בנים, בנות או אחר?
בנות- אתן אוהבות יותר בנים שמשתמשים באותיות אית"ן, עם ואם ומנקדים או בנים שפחות אכפת להם?
מי לדעתכם לוקח פרידות מבני זוג יותר קשה, בנים או בנות?
למה אין יותר הבנים והבנות?
בנים ובנות- מה יותר אוהבים בנות עם איפור עדין "נטורל", או בנות עם איפור כמו בתמונה?
אם אין ערוץ הילדים יותר זה אומר שאין יותר הבנים והבנות?
בנים מה אתם יותר אוהבים בנות עם פנים חלקות או בנות עם נמשים?
שאלה יותר לבנים בנות מוזמנות לענות גם ( (: (אזהרת חפירה)
בנות, כמה יותר התחילו איתכם, בנים חתיכים או בנים מכוערים?