2 תשובות
שמע,
קודם כל קשה לשמוע את היכולות הטבעיות שלך כי אתה לוחש / מדקלם
כדי שנדע מה ה"כיוון" הקולי שלך, מה המנעד שלך וכו אתה צריך לנסות ממש לשיר
בווליום חזק יותק ועם ליווי של כלי כך נשווה את השירה שלך לסולם המוסיקלי שבו אתה מנסה לשיר...

עשה שיעורי בית ונשתדל לעזור
אלעד
אמנם אין לי אפשרות לשמוע את ההקלטה שלך (הקישור לא עובד)
אבל חשוב שתדע שכמעט כל אחד יכול ללמוד פיתוח קול ולהצליח לשיר טוב
אם הולך לך טוב בגיטרה זה אומר שיש לך שמיעה מוסיקלית ושיש לך בסיס ידע מספיק מוצק כדי לעבוד עם טכניקה קולית.
אם יש לך רצון גדול אל תיתן לחשש שאתה מזייף לעצור בפנייך. בשביל זה יש מורים לפיתוח קול - בשביל שאנשים כמוך יוכלו לממש את הפוטנציאל שלהם. יכול להיות שאם תיקח שיעור ניסיון עם מורה כל החששות שלך יתבדו.