12 תשובות
תגידי תודה וזהו
פשוט קחי את הגלקסי ותדפקי אותו בראש *שלך*. זה לא ינקום בה אבל יחסוך לה הרבה עצבים:)
את דורשת כאפה, תגידי לה תודה יש ילדים שאין להם את זה ומסתפקים במה שיש להם.
דבר ראשון: תגידי תודה שהיא קנתה לך בכלל.
דבר שני: מה זה משנה הצבע? "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"
דפקי אותו בראש כמה פעמים ואז הוא יהרס וייתנו לך נוקיה כפתורים ולא גלקסי לבן.
כוסעמו תגידי תודה לפחות
תגידי תודה וזהו
אנונימי
את רצינית עכשיו?! מה את מטומטמת?! תגידי תודה לפחות שהיא קנתה לך! את יועת. מה הייתי עושה כדי לקבל גלאקסי 4!?! מזה משנה אם זה שחור או לבן?! את פשוט ילדת שמנת כפוית טובה!
אנונימית מושלמת<3
תדפקי את הראש שלך בקיר (חזק) ותביאי לי את הגלקסי- זה ילמד את אמא (אותך בעצם) שלך לקח
יש לך פאקינג גאלקסי 4 תגידי תודה לאמא שלך בחיי את כפויית טובה
מה אתם מגיבים בכלל? רואים שזה מישהו\מישהי שמשעמם לה אז היא שאלה שאלה שתעורר את כולם. מתעלמים וזהו
אנונימי
את ממש כפויית טובה וברור שזה לא אמיתי סתם מפונקת שמחפשת צומי!
אנונימי
תגידי תודה בכלל שקנו לך פלאפון
יש כאלה שאפילו נוקיה אין להם