התחברות
הרשמה
ילד כתב לי שאני בדיוק הטעם שלו אבל באסה שאני גרה רחוק מה לכתוב לו?
8 בפברואר 2014, 20:29
כתיבה
מכתבים
תשובה אחת
שתוכלו להפגש מדי פעם בתור ידידים..:)
ח
חיים שכאלה (:
באותו הנושא:
החלטתי שמחר אני הולך להגיד לה שאני אוהב אותה, איך בדיוק להגיד את זה?
אתם שופטים לפי מראה חיצוני? כאילו אם יהיה לכם נחמד לדבר עם מישהו ואז הוא לא יהיה בדיוק הטעם שלכם תתחילו לסנן וכאלה?
היה לי חלום שאני טסה למקום מסויים ואמא שלי בדיוק הציעה לי שנטוס למקום הזה.
אם הקראש מסתכל עלי הרבה בשיעורים (אפשר להגיד בוהה) סימן שאני הטעם שלו?
יש מישהו שהוא ממש לא הטעם שלי במראה אבל הוא בדיוק הטעם שלי באישיות
למה שאני מסתכלת למראה מקרוב אני נראית יפה אבל מרחוק אני נראית זוועה?
אני מצוננת והאף שלי סתום ואני לא מריחה כלום, וכל מה שאני אוכלת אני לא מרגישה את הטעם שלו, איך אני יכולה לאכול ולהרגיש את הטעם?
איך בדיוק להגיד לו הוואטסאפ שאני מאוהבת בו?
בדיוק כמו שאני של נצ'י נץ'
אם אני מכוער ואני רוצה להציע למישהי שאני לא בדיוק אוהב אותה, אבל היא יפה ונחמדה
איך להודיע לאמא שלי שאני תקוע בעיר רחוקה ואמרתי לה שמישהו מחזיר אותי הביתה?