5 תשובות
מה הבעיה?\
אני יבין אותך בואי לפרטי ואני יעזור לך:)
תנסי שיבינו אותך, את מדברת כנראה לא ברור
תמיד יש הרגשות כאלה, אבל לפעמים יש גם דברים שאת לא יכולה להסביר ואף אחד לא יכול להבין אותך.. אלו פעמים שאת צריכה להתמודד לבד (:
אני חושב שתנסי להיות בולטת..
אבנר המשיב
באותו הנושא: