3 תשובות
כן והוא מושלם, פשוט המוצר הכי טוב שקניתי אי פעם אני מאוהבת ומכורה.
אנונימית
חברה שלי קנתה, והיא ממש אוהבת ושמה כל הזמן
מוצר פשוט נדיר!
מאז ששמתי אותו בפעם הראשונה, אני לא רואה את הפנים שלי בלי הקרם הזה!
הוא לא מציק בפנים כמו מייקאפ, עושה לך עור אחיד ויפה, גם מגן מהשמש.. איך שתשימי אותו תראי שכולם ישאלו אותך מה הקסם?
ממליצה ביותר!
מאז ששמתי אותו בפעם הראשונה, אני לא רואה את הפנים שלי בלי הקרם הזה!
הוא לא מציק בפנים כמו מייקאפ, עושה לך עור אחיד ויפה, גם מגן מהשמש.. איך שתשימי אותו תראי שכולם ישאלו אותך מה הקסם?
ממליצה ביותר!
באותו הנושא: