4 תשובות
לא.
בחורה מוגדרת כחולה באנורקסיה, אם היא:
מרעיבה את עצמה,
ומגיעה לתת משקל ע"י ההרעבה העצמית..
חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל למרות שהיא בתת משקל,
וכו'..

בקשר להקאות-
האנורקסיה מחולקת ל2 סוגים.
אנורקסיה מהסוג המגביל (תת משקל רק ע"י הגבלת צריכת המזון)
ואנורקסיה מהסוג המטהר ("טיהור" בעיקר ע"י הקאות,
אבל גם משלשלים, צום, ספורט מוגזם.. וכו'.)

זה לא נכון שהקאות קשורות רק לבולימיה,
כי זה קיים גם באנורקסיה מהסוג המטהר.
היא אמנם דומה לבולימיה, אבל ההבדל בניהם הוא-

באנורקסיה מהסוג המטהר- קיים תת משקל.
בבולימיה- לא קיים תת משקל.

שבוע טוב.
תת משקל נגרם בגלל אנורקסיה אם כבר...
לא, אנורקסיה נגרמת בגלל תת משקל. גם דיאטה רגילה יכולה להוביל לזה.
ומי שמקיא נקרא חולה במחלת הבולמיה
לא, אם היא מקיאה את מה שהיא אוכלת היא בולמית
באותו הנושא: