3 תשובות
בעד:
שיעורי הבית עוזרים לקלוט את החומר ולהבינו במידה ולא היינו מרוכזים בשיעור.
שיעורי הבית הם עוד חזרה שעוזרת לנו לקלוט את החומר,
שיעורי הבית יכולים גם לעזור במבחנים ובלמידה עליהם בכך שכבר נכיר את החומר משיעורי הבית והוא לא יראה לנו חדש ושונה.
בעזרת בדיקת שיעורי הבית בכתה המורים יוכלו לראות את קצב התקדמות הכתה האם רוב הכתה מבינה את החומר ונוכל להמשיך להתקדם.
נגד:
במשך שעות הבוקר אנו יושבים ולומדים בבית הספר משמונה או שמונה וחצי (תלוי בבית הספר) עד אחת וחצי שתיים ולפעמים עד שלוש.
כאשר נגיע הביתה מיום ארוך בבית הספר זכותנו המלאה לנוח קצת,
לראות טלויזיה, לשחק במחשב, להיפגש, לצאת לחוגים ועוד,
המורים אינם יכולים להכריח אותנו להמשיך ללמוד גם בבית בשעותנו ה"חופשיות"
שיעורי הבית עוזרים לקלוט את החומר ולהבינו במידה ולא היינו מרוכזים בשיעור.
שיעורי הבית הם עוד חזרה שעוזרת לנו לקלוט את החומר,
שיעורי הבית יכולים גם לעזור במבחנים ובלמידה עליהם בכך שכבר נכיר את החומר משיעורי הבית והוא לא יראה לנו חדש ושונה.
בעזרת בדיקת שיעורי הבית בכתה המורים יוכלו לראות את קצב התקדמות הכתה האם רוב הכתה מבינה את החומר ונוכל להמשיך להתקדם.
נגד:
במשך שעות הבוקר אנו יושבים ולומדים בבית הספר משמונה או שמונה וחצי (תלוי בבית הספר) עד אחת וחצי שתיים ולפעמים עד שלוש.
כאשר נגיע הביתה מיום ארוך בבית הספר זכותנו המלאה לנוח קצת,
לראות טלויזיה, לשחק במחשב, להיפגש, לצאת לחוגים ועוד,
המורים אינם יכולים להכריח אותנו להמשיך ללמוד גם בבית בשעותנו ה"חופשיות"
אנונימי
נגד- זה לוקח המון זמן, ובמילא למדנו כבר בבית ספר וזה לא הוגן שאנחנו צריכים ללמוד עוד.
בעד - אם לא הבנו משהו בכיתה או לא שאלנו אפשר להבין משיעורי הבית וזה מסייע לקליטת החומר.
בעד - אם לא הבנו משהו בכיתה או לא שאלנו אפשר להבין משיעורי הבית וזה מסייע לקליטת החומר.
בעד:
ראשית, שיעורי הבית תורמים למידע האישי שלנו ומשכילים אותנו לא רק בבית הספר. כשאנו בבית הספר, אנו לומדים את החומר הנלמד. וכדי לתרגל אותו היטב, אנו מקבלים שיעורי בית שתורמים לנו להבנת הנלמד
שנית, שיעורי הבית הם נושא ודבר שנוכל לקחת עליו אחריות בנושא בית הספר. אנו אחראים לעשיית שיעורי הבית והמורים מצפים זאת ממנו וזהו דבר שיעזור לנו ללמוד לקחת אחריות - דבר שיעזור לנו בחיים ובמהלך הלימודים.
נגד:
ראשית, שיעורי הבית מבזבזים את זמננו האישי והפרטי. ילד שאין לו זמן, וכל לוח הזמנים שלו עמוס כמובן שלא ימצא זמן לשיעורי הבית כך שיצטרך לפנות להם זמן מיוחד. דבר זה יגרום לילד לא ליהנות ולבצע מטלות ודברים אחרים שמוטלים על אחריותו ועל חובו.
שנית, שיעורי הבית מאכזבים את התלמידים. שיעורי הבית, שהילדים באים כל יום לבית הספר כדי להתבאס ולדאוג שלא הכינו שיעורי בית או ששוב שיעורי הבית יכסו זמן ענק מהצהריים שלהם מורידים את מצב הרוח והחשק של ילד וילד להגיע וליהנות בבית ספרו. ללא שיעורי הבית, הילד יקום עם רצון וכוח ללמוד וכך גם יצליח.
שיעורי שפה השתלמו. בהחלט
ראשית, שיעורי הבית תורמים למידע האישי שלנו ומשכילים אותנו לא רק בבית הספר. כשאנו בבית הספר, אנו לומדים את החומר הנלמד. וכדי לתרגל אותו היטב, אנו מקבלים שיעורי בית שתורמים לנו להבנת הנלמד
שנית, שיעורי הבית הם נושא ודבר שנוכל לקחת עליו אחריות בנושא בית הספר. אנו אחראים לעשיית שיעורי הבית והמורים מצפים זאת ממנו וזהו דבר שיעזור לנו ללמוד לקחת אחריות - דבר שיעזור לנו בחיים ובמהלך הלימודים.
נגד:
ראשית, שיעורי הבית מבזבזים את זמננו האישי והפרטי. ילד שאין לו זמן, וכל לוח הזמנים שלו עמוס כמובן שלא ימצא זמן לשיעורי הבית כך שיצטרך לפנות להם זמן מיוחד. דבר זה יגרום לילד לא ליהנות ולבצע מטלות ודברים אחרים שמוטלים על אחריותו ועל חובו.
שנית, שיעורי הבית מאכזבים את התלמידים. שיעורי הבית, שהילדים באים כל יום לבית הספר כדי להתבאס ולדאוג שלא הכינו שיעורי בית או ששוב שיעורי הבית יכסו זמן ענק מהצהריים שלהם מורידים את מצב הרוח והחשק של ילד וילד להגיע וליהנות בבית ספרו. ללא שיעורי הבית, הילד יקום עם רצון וכוח ללמוד וכך גם יצליח.
שיעורי שפה השתלמו. בהחלט
באותו הנושא: