9 תשובות
אכן כן.
שירות הזמנת טכנאי-לפעמים המתנה של 3-4 ימים לטכנאי.
שירות מעבר הדירה שלהם לוקה-שעברתי דירה לא היה טכנאים ונאלצתי לחכות עוד כאשר כבר עברתי למרות התראה ובסוף עם לחץ השגתי בפחות זמן.
שירות הזמנת טכנאי-לפעמים המתנה של 3-4 ימים לטכנאי.
שירות מעבר הדירה שלהם לוקה-שעברתי דירה לא היה טכנאים ונאלצתי לחכות עוד כאשר כבר עברתי למרות התראה ובסוף עם לחץ השגתי בפחות זמן.
אני אישית נמנעתי מהם בכל דרך, אז אין לי סיפור משלי.
אתה יכול אולי להתעניין בקבוצה הבאה שמכילה 1013 חברים בפייסבוק.
יש גם בלוג שמצאתי.
תקרא, תחליט אם זה אמין. אני מאמין להכול, אבל אתה לא חייב להקשיב לי.
אתה יכול אולי להתעניין בקבוצה הבאה שמכילה 1013 חברים בפייסבוק.
יש גם בלוג שמצאתי.
תקרא, תחליט אם זה אמין. אני מאמין להכול, אבל אתה לא חייב להקשיב לי.
הם מאד מנסים להשתפר בשביל הלקוחות, הם מאד מנסים לעזור ולהוזיל תמחיר
נותנים הנחות אם תבקש בלי ויכוח
הם גם הגבירו את השרות הלקוחות כדאי שלא תחכה הרבה זמן
הם די בסדר
מי שיש לו סיוטים מפעמים קודמות יקטול אותם וישלול אותם
אבל בזמן האחרון הכל השתנה לטובה
לקוחה מרוצה
נותנים הנחות אם תבקש בלי ויכוח
הם גם הגבירו את השרות הלקוחות כדאי שלא תחכה הרבה זמן
הם די בסדר
מי שיש לו סיוטים מפעמים קודמות יקטול אותם וישלול אותם
אבל בזמן האחרון הכל השתנה לטובה
לקוחה מרוצה
עוד חומר קריאה...
בכתבה יש הציטוט הבא:
"חלק ניכר מכלל הפניות - 57% - התקבל כנגד hot, לעומת 24% נגד yes ו-19% תלונות כלליות שאינן נוגעות ספציפית לאחת החברות; "
(גילוי נאות, הכתבה מה-2011)
אבל זהו להלילה.
סביר להניח שגם יס לא נשמות קדושות, אבל השם הרע של הוט הולך לפניה.
בכתבה יש הציטוט הבא:
"חלק ניכר מכלל הפניות - 57% - התקבל כנגד hot, לעומת 24% נגד yes ו-19% תלונות כלליות שאינן נוגעות ספציפית לאחת החברות; "
(גילוי נאות, הכתבה מה-2011)
אבל זהו להלילה.
סביר להניח שגם יס לא נשמות קדושות, אבל השם הרע של הוט הולך לפניה.
בענייני אינטרנט אני הייתי פעם בבזק ובגלל מחיר כמו כל לקוח עברתי להוט במיוחד שהציעו לי גם ערוצים וכו, בכל אופן האינטרנט שלהם ממש גרוע ( לפחות אצלי ), אני פעם בשבוע מוצא את עצמי מתקשר אליהם על בסיס יומיומי.
ברמת השירות, הם דווקא עונים והכל בסדר רק לוקח 4 ימים לטכנאי להגיע...
ברמת השירות, הם דווקא עונים והכל בסדר רק לוקח 4 ימים לטכנאי להגיע...
וואו... כן!
יש לנו תקלה בקו טלפון כבר כמעט חצי שנה! לפעמים אנשים מתקשרים, והקו פשוט נופל... ואז הבעיה נגררת לאינטרנט, ואז גם האינטרנט לא עובד!
היו כאן לפחות 5 טכנאים על אותה בעיה! ושניים מהם "מומחים".
עצה שלי, בזק כל כך עדיף על הוט... למרות שיקר, לפחות השירות והאיכות מעולים.
יש לנו תקלה בקו טלפון כבר כמעט חצי שנה! לפעמים אנשים מתקשרים, והקו פשוט נופל... ואז הבעיה נגררת לאינטרנט, ואז גם האינטרנט לא עובד!
היו כאן לפחות 5 טכנאים על אותה בעיה! ושניים מהם "מומחים".
עצה שלי, בזק כל כך עדיף על הוט... למרות שיקר, לפחות השירות והאיכות מעולים.
אנונימית
החברה הזו בכלל לא מתפקדת. אין לי כח לפרט. שומר נפשו ירחק מהם
אנונימי
גם הוט וגם יס וגם בזק וגם 012 כולם חברות "על הפנים" מבחינת שירות מנסיוני העצוב שלי איתן
בתור אחת שעבדה שם פעם אני יכולה להגיד לך שהם משתדלים להשתפר.
זה באמת תלוי על איזה נציג נפלת. יש כאלה שרק מנסים להוריד את הלקוחות מהקו כדי לשפר נתונים מה שמפשיע על התלוש משכורת ויש את אלה שבאת מנסים לעזור ולוקחים את הזמן.
אין סיבה שלא לתת ללקוח טכנאי מוקדם, למשל אם יש לכן זה לא תמיד דברים שתלויים בנציגים זה פשוט תלוי איך הם מציגים את הדברים.
זה באמת תלוי על איזה נציג נפלת. יש כאלה שרק מנסים להוריד את הלקוחות מהקו כדי לשפר נתונים מה שמפשיע על התלוש משכורת ויש את אלה שבאת מנסים לעזור ולוקחים את הזמן.
אין סיבה שלא לתת ללקוח טכנאי מוקדם, למשל אם יש לכן זה לא תמיד דברים שתלויים בנציגים זה פשוט תלוי איך הם מציגים את הדברים.