3 תשובות
נגד,
אני חושבת שזה זנותי, במיוחד שבגיל שלי ( 14) בנות מתלבשות ככה.
בימים הסוערים הפרחות עדיין לבשו ככה לבית ספר. והמורים לא אומרים להם כלום!.
הבנות שלובשות לדעתי מנסות רק לחרמן בנים.
אם נגיד זה לים או לברכה ( אני מתכוונת רק עד הים או הבריכה לא כאלו ששוחים עם זה) זה בסדר. כי בכל זאת כל האווירה אבל לקניון וזה אז זה ממש דוחה.
תלוי עד כמה היא בטן. אני לובשת כאלה שרואים את הפופיק אבל לא איזה טופ מינימלי
נגד
לא מכבד לא צנוע וזה פרחי לדעתי שרואים חצי מהבטן