6 תשובות
כן, אבל יותר סביל מפינצטה שזה גיהנום אחת אחת.
כואב... אבל לא כואב עד דמעות:)
אני אישית, לא הייתי ממליצה לעשות גבות עם חוט כי השערות גודלות מהר יותר, התהליך של עיצוב הגבות איטי יותר... אני הייתי ממליצה לעשות עם שעווה או עם פינצטה (תדעי, אם את עושה עם פינצטה אז תהליך עיצוב הגבות ארוך אבל השערות גודלות מאוד איטי)
אני אישית, לא הייתי ממליצה לעשות גבות עם חוט כי השערות גודלות מהר יותר, התהליך של עיצוב הגבות איטי יותר... אני הייתי ממליצה לעשות עם שעווה או עם פינצטה (תדעי, אם את עושה עם פינצטה אז תהליך עיצוב הגבות ארוך אבל השערות גודלות מאוד איטי)
מצטערת לבאס אבל, מנסיון- כן מאוד! אולי אבל זה קשור לזה שאני ממש רגישה, לי יורד דמעות גם כשאני עושה אצל קוסמטיקאית עם פינצטה וחומר מאלחש. אבל בעיקרון תכפילי את הכאב של הפינצטה בשתיים, או יותר.
לעשות גבות עם חוט? ברור שזה כואב. גם עם שעווה. אבל הכאב הוא כאב נסבל, עם הזמן את תתרגלי לזה. אני אישית ממליצה לך לעשות גבות עם שעווה, התהליך הרבה יותר מהיר וכואב פחות.
אבל ברגע שמתחילים, אי אפשר להפסיק. השיער גודל במהירות כי הוא נחתך. d:
אבל ברגע שמתחילים, אי אפשר להפסיק. השיער גודל במהירות כי הוא נחתך. d:
בשנייה הראשונה כן אבל אחרי כמה שניות לא מרגישים כלום.. (:
לא כ''כ תאמת, לי לא.
גם במשך הזמן מתרגלים
גם במשך הזמן מתרגלים
באותו הנושא: