3 תשובות
תגידי לה בלי להתבייש זה הבית שלך ויש לך זכויות!
תגיד לאח שלך לדבר איתה ואם לא תגיד לה בעצמך!
תדברי עם אח שלך שזה מפריעה לך וזה גם הבית שלך שתתחשב