7 תשובות
זה לא טוב לכי לרופא
דימום מהאוזן זה אחד התסמינים לחום אצל ילדים תנקה את הדם תראה אם זה נגרם מחתך ואם אתה לא רואה חתך וזה ממשיך אז גש לרופא אבל זה לא קריטי אל תיבהל
דם או שעווה אדומה?
לכי לרופא
שואל השאלה:
זה דם וזה פשוט נוזל וממש כואב אני לא שומעת כל כך טוב
ואני לא יכולה ללכת לרופא בשעה כזאת בטח לא כשאני לבד בבית ואין לי למי להתקשר
עזבו שוב פעם בטיפשותי חשבתי שאולי יעזרו לי
תודה לאלו שניסו לעזור
ובעיקר למלאך מהתגובה השנייה
אנונימי
תראה אם יש גם נוזל צהוב אם כן אז רוץ לרופא אם לא אז אולי קיבלת מכה או שמעת משהו חזק
ניקית את האוזניים? אולי קרעת את עור התוף
תתקשרי לאחיות הטלפוניות ותשאלי מה לעשות טוב?2700*
בטח שאת יכולה ללכת לרופא יש מוקדי חירום. אני דווקא כן חושבת שאת צריכה להילחץ כי זה לא משהו שקורה לאנשים לעיתים קרובות. תחפשי קרוב משפחה שיקח אותך למוקד