6 תשובות
לא, על מנת שיהיו מבטאים בשפה צריך שהשפה תדובר בשטח נרחב והרבה זמן, למשל ברוסיה כמעט בכל מחוז יש את המבטא שלו. מקוה שעזרתי לך
לא אין כזה דבר, למה חשבת ככה בכלל?
אנונימי
לדעתי שאומרים את המשפט הזה מתכוונים יותר לנבטא מתנשא יותר (כאילו אני יותר טוב)
אנונימי
המבטא הוא אותו מבטא
הסלנג התל-אביבי והירושלמי שונים-בזה כל העניין
הסלנג התל-אביבי והירושלמי שונים-בזה כל העניין
לא שמעתי על זה
איזה שטויות אתם אומרים זה בכלל לא קשור! מי ששאל שיקשיב לי טוב טוב אין כזה דבר! בחיים לא היה ובחיים לא יהיה!
אנונימי
באותו הנושא: