התחברות
הרשמה
מי היה פה בטיול שנתי של כיתה ט' בנחל אכזיב בצפון?
8 במרץ 2014, 20:06
טיול שנתי
בני נוער
טיולים
טיול
מה לארוז
הכנות
תשובה אחת
אני..
ס
סוג של רגש ממכר ❤
באותו הנושא:
בכיתה ח' ישנים באוהלים בטיול שנתי או באכסניה?
בטיול שנתי שלכם בכיתה ז, ישנתם באכסניות או באוהלים?
אני לובשת כרגע את המעיל הזה לארוחת ערב בטיול שנתי (כיתה י) יפה?
אם כל הכיתה שלי בטיול שנתי ורק אני לא זה אומר שלא ישארו לי חברים?
מה אפשר לכתוב על חולצות לטיול שנתי, של כיתת בנות ו3 בנים?
מה הפדיחה הכי גדולה שהייתה לכם בטיול שנתי עם הכיתה?
אני צריכה משפטים מקוריים לחולצות לטיול שנתי אני כיתה ט והטיול לצפון
אין לי עם מי להיות בחדר בטיול שנתי וגם אני לא כל כך רוצה ללכת בכלל אבל זה טיול שנתי אחרון כיתה י"ב, ללכת או שלא?
אז היה לי שבוע חופש כי הכיתה הייתה בטיול שנתי.
מה עושים בטיול שנתי באילת? (כיתה יב)
אני בטיול שנתי נוסעת עכשיו באוטובוס עם כיתה אחרת מה לעשות משעמם לי בפאלפון?