5 תשובות
אני חושבת שפשוט תמשיך\י הלאה. ותלוי אם הם שמעו וירדו עליך \עלייך. אל תשים\י לב הם סתם סתומים
תאשים את זה שלידך
שחררת?
יפלוץ
אין לך מה לעשות:d
זה טיבעי שזה קורה פסדר
אנונימי
אם אתה תעשה מזה עניין אז גם הם יעשו מזה עניין
אם תעמיד פנים שזה לא קרה ותמשיך הלאה רוב הסיכויים שגם הם
באותו הנושא: