6 תשובות
הכל טוב רק אם שניהם מאשרים את הזוגיות
לפעמים מוין
ולפעמים לא טוב
תלוי מה הם? אוהבים מאוהבים\על אותו ''גל''?
מאושרים?
חזקים לעמוד בפני לחץ של המשפחה?
קשר רציני?
ולפעמים לא טוב
תלוי מה הם? אוהבים מאוהבים\על אותו ''גל''?
מאושרים?
חזקים לעמוד בפני לחץ של המשפחה?
קשר רציני?
אנונימי
זה לא הבעיה של הגיל זה בעיה של אמינות רצון לחיות או לא לחיות ביחד
אדם סמל
זה טוב שהבת בת 18 והגבר בן 26
שואל השאלה:
למה זה טוב שהבת צעירה והבן יותר בוגר?
למה זה טוב שהבת צעירה והבן יותר בוגר?
אנונימי
אם תקשיבי לאנשים ותעשי מה שהם אומרים תשארי באותו מקום כל החיים.
שאלי אנשים מבוגרים שיש להם ניסיון ועברו בחיים,
1 זה טוב מאוד אם קודם כל לך טוב.
2 אם את בת 18 והוא 26 מה הבעיה? גם אם הוא בן 18 ואת 26 מה הדילמה?
זה הכל עניין של בשלות ובגרות.
יש גברים בני 40-50 אוטיסיטים ילדותיים שלא התבגרו.
ויש גברים צעירים יותר בוגרים שכלית, מגברים מבוגרים, שעברו בחיים, התחתנו, התגרשו, ולא התבגרו.
אם הוא בוגר, אחראי, ורציני, וטוב לך איתו. לכי על זה.
זה לא אמור להפריע לך, אם לי זה לא מפריע שאני גדולה מהבן זוג שלי.
שאלי אנשים מבוגרים שיש להם ניסיון ועברו בחיים,
1 זה טוב מאוד אם קודם כל לך טוב.
2 אם את בת 18 והוא 26 מה הבעיה? גם אם הוא בן 18 ואת 26 מה הדילמה?
זה הכל עניין של בשלות ובגרות.
יש גברים בני 40-50 אוטיסיטים ילדותיים שלא התבגרו.
ויש גברים צעירים יותר בוגרים שכלית, מגברים מבוגרים, שעברו בחיים, התחתנו, התגרשו, ולא התבגרו.
אם הוא בוגר, אחראי, ורציני, וטוב לך איתו. לכי על זה.
זה לא אמור להפריע לך, אם לי זה לא מפריע שאני גדולה מהבן זוג שלי.
באותו הנושא: