4 תשובות
עכשיו את גרמת לי לבכות בגלל כל האמת והמציאות הנורא הזו
זה יפה ואני אישית התרגשתי
אבל משהו בצורה שאת כותבת לא נכון מילות קישור לא נכונות שזה דבר בסיסי
וגם סימני פיסוק חסרים וגם יש לך טיפטיפה שגיאות כתיב.
בכל מקרה, תמשיכי לכתוב וככה תשתפרי...
אבל משהו בצורה שאת כותבת לא נכון מילות קישור לא נכונות שזה דבר בסיסי
וגם סימני פיסוק חסרים וגם יש לך טיפטיפה שגיאות כתיב.
בכל מקרה, תמשיכי לכתוב וככה תשתפרי...
אנונימית
את כותבת מרגש ונוגע. אני חושב שכל אחד/ת שעבר איזשהו התעללות בגיל ההתגרות מיד מזדהה עם הטקסט.
אם את מעוניינת להתפתח בתחום הזה.. של ספרות, את צריכה לקרוא הרבה ספרים ולהבין איפה צריך לכתוב ומה צריך לכתוב.
חוץ מזה היה קצת שגיאות כתיב.
אז ממלץ שתקראי ספרים, זה משפר המון, לא רק שגיאות כתיב.
אבל יפה! יש לך עתיד בזה. תמשיכי! זה ריגש.. ותכלס, כימעט כל קורא רוצה את זה, שהטקסט ירגש אותו.
אם את מעוניינת להתפתח בתחום הזה.. של ספרות, את צריכה לקרוא הרבה ספרים ולהבין איפה צריך לכתוב ומה צריך לכתוב.
חוץ מזה היה קצת שגיאות כתיב.
אז ממלץ שתקראי ספרים, זה משפר המון, לא רק שגיאות כתיב.
אבל יפה! יש לך עתיד בזה. תמשיכי! זה ריגש.. ותכלס, כימעט כל קורא רוצה את זה, שהטקסט ירגש אותו.
זה יפה..
באותו הנושא: