4 תשובות
זה לא בריא להקיא.. תבקשי שתקנה לך כדורים נגד הקאות
שואל השאלה:
אי אפדר ללכת עכשיו וזה ממש עומד לי בגרון אני לא יכולב לסבול טת. זה יותר
אי אפדר ללכת עכשיו וזה ממש עומד לי בגרון אני לא יכולב לסבול טת. זה יותר
אנונימית
תשתי המון אבל המוןן מים
בתכלס את יכולה גם לשתות הרבה או לאכול עד שתקיאי חחח אבל זה פחות נחמד.. תלכי לשירותים תסגרי תדלת ותגידי שהקאת לבד ולא דחפת את היד לגרון
באותו הנושא: