תשובה אחת
1. תן אותם למישהו שלא יתן לך אותם גם אם תתחנן
2. תנסה למצוא משהו מעסיק שתוכל להתעלם מזה
3. זה חרא, הורס תבריאות, וזה גם לא נעים... (שלשולים זה שלשולים.)
היה לי כדורי שלשול והפסקתי. ביקשתי מחברה שלי לשמור עליה ולא לתת לי אותם בשום אופן, אבל היא במילא זרקה את זה, אז יותר טוב.
ועוד משהו...
בהצלחה בזה!
2. תנסה למצוא משהו מעסיק שתוכל להתעלם מזה
3. זה חרא, הורס תבריאות, וזה גם לא נעים... (שלשולים זה שלשולים.)
היה לי כדורי שלשול והפסקתי. ביקשתי מחברה שלי לשמור עליה ולא לתת לי אותם בשום אופן, אבל היא במילא זרקה את זה, אז יותר טוב.
ועוד משהו...
בהצלחה בזה!
באותו הנושא: