תשובה אחת
לא לפי החוק קטין המגורש מבית האופוטרופוס שלו הינו -קטין חסר אמצעים.
בעקרון מגיע לקטין לתבוע את הוריו ולקבל פיצויים מהמדינה ולקבל תמיכה נפשית כלכלית ולימודים.
אבל כמובן שזהו תהליך ארוך מאוד ומייגע.
באותו הנושא: