התחברות
הרשמה
עשיתי ספטום לפני שבועיים והאינפקציה רק מחמירה איך לטפל בזה?
30 במרץ 2014, 17:41
פירסינג
עגילים
ספטום
רפואה משלימה
בריאות
רפואה אלטרנטיבית
2 תשובות
הוא יחסית רחוק ממני.
איך אני יכולה לטפל בזה בבית?
3
35456
תלך/י למי שעשה לך ותגידי לו הוא בטח ישים לך משחה
אנונימי
באותו הנושא:
עשיתי ספטום לפני שבוע וחצי בערך ואחרי יומיים הורדתי כי זה היה עקום.. אני יכולה ללכת עכשיו לעשות חדש?
עשיתי ספטום לעצמי זה גרוע?
עשיתי ספטום לפני יומיים, מותר להכנס לים?
לפני שבוע עשיתי ספטום, והיום התחלתי לקחת רואקוטן זה ישפיע על העגיל?
עשיתי ספטום באף לפני שבועיים והאישה שעשתה לי אמרה לי לשים מי מלח כל יום כדי לחטא את האף,
לפני שלוש שבועות בערך עשיתי ספטום
עשיתי ספטום לפני 3 שבועות
עשיתי סמיילי לפני 5 שעות, זה התנפח ונהיה אדום וכואב, זה מגיע נפוח עד הספטום וזה כואב בספטום, מה לעשות? שמתי מי מלח וקרח
עשיתי ספטום אתמול ורציתי עגיל קטן והפירסר שם לי יותר גדול
ספטום שעשיתי לפני שבועיים וחצי
עשיתי לפני יומיים ספטום (עגיל "שור "באף) אני מצוננת עכשיו והאף שלי סתום אני יכולה לשים טיפות אף?