6 תשובות
שואל השאלה:
בגלל זה אני שואלת
אנונימית
ברור שזה לא בסדר!
בסוף את לא תיכנסי בדלת של הבית ספר או של הכיתה מרוב שהציצים שלך יהיו גדולים!
אנונימי
חחח איזה רע... אממ סתכלי זה גנים, אז אי אפשר להגיד עם זה בסדר או לא כי את לא תוכלי לעשות עם זה שום דבר.
זה קצת גדול מדי לגיל ולכיתה לא...?
שואל השאלה:
למה
אנונימית
זה לא נראה לי בסדר
באותו הנושא: