15 תשובות
יבשה הכי טעימה
תלוי עם מה אוכלים את זה (:
אני לא אוהבת מצות, אבל אם כבר אז רטובה לדעתי...
לפי דעתי רטובה.
יבשה p:
רטובה!
רטובה
רטובה.
לדעתי רטובה
לדעתי יבשה
בשבילי-יבשה. לא אוהבת רטובה.
יבשה
ברור שרטובה!
יבשה!
באותו הנושא: