6 תשובות
מקורי-350 קניתי נהנה מכל רגע
380 איפה שהוא בקניון רמות... לא זוכרת אבל לא היה מבחר כזה גדול אז אני קניתי ב500 צבע שרציתי בתל אביב
לשלישי ולרביעי- קניתם בלנסון ב 350 מאלי וגדי בעפולה או בטבריה?
350-אלי וגדי
ממש זול אבל עדיף לקנות רדבק... יותר יקר אבל מחזיק יותר מעמד!
ואין סיכוי 200 שח לבלנסטוןן המקוריותת!
ממש זול אבל עדיף לקנות רדבק... יותר יקר אבל מחזיק יותר מעמד!
ואין סיכוי 200 שח לבלנסטוןן המקוריותת!
400
וזה שמעליי, זה מיליון אחוז מזויף
וזה שמעליי, זה מיליון אחוז מזויף
200
איפה? בפרטי
איפה? בפרטי
באותו הנושא: