5 תשובות
להישאר
ברור שלהישאר אין כמו על המדינה שלנוו:)))
תברחי תצילי את עצמך
אנונימית
עדיף להישאר, מה יש כבר לעשות בסקוטלנד חחח
תשארי פה אין כמו ישראל! חג שמח
באותו הנושא: