4 תשובות
אולסטאר יפות שהם חלקות וקלאסיות ובכלל הלבנות הכי יפות שלהם.. לא היתי מציע לך להרוס אותם
לפי דעתי זה הכי יפה שזה ככה, אבל אם ממש באלך קחי שוכים צבעוניים או משהו בסגנון.
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
תיקני ניטים ותדביקי עליהם
לשים נצנצים, או את הקישוטים הקטנים הנדבקים האלו...
באותו הנושא: