3 תשובות
שמתי קישור,
בנוסף יש שיטה קלה לזכור את הסדר של כתיבה טיעונית:
נ- נושא ( לרוב נותנים לך את הנושא)
ד- דעה (בעד או נגד)
נ- נימוקים ( למה את בעד הטענה? למה את נגד הטענה?)
ד- דוגמאות ( לכל נימוק דוגמא אחת לפחות)
ה- המלצה או מסקנה (מה את ממליצה לעשות בנוגע לטענה או סיכום של מה שרשמת בטקסט)
תרשום/תרשמי את זה בגוגל: הצעה לתהליך כתיבת טקסט טיעוני יהיה שני מודעות תדלג/תדלגי עליהם ואז המסמך הראשון זה יהיה זה (זה מסמך בוורד בגלל זה אין לי קישור)
אני עבדתי עם זה.. ויצא לי ממש טוב...
בדרך כלל כתיבה טיעונית זה:
הצגת בעיה.
דעת הכותב
נימוקים הסבר ודוגמאות
סיכום-חיזוק דעת הכותב
בהצלחה!
באותו הנושא: