6 תשובות
גם אני לא
חח גם אני לא
גם אני לא
רוסייה גאה =)
לא את ממש לא היחידה וגם אני לא אשכנזיה.. ואני מכירה מרוקאים שלא חגגו
אנונימי
גם אני לא חח
גם אני לא, בחיים לא הייתי במימונה חח אני אשכנזיה