12 תשובות
לדעתי אייפון
אייפוןן!
גלקסי.. ויש לי אייפון.. החנות שלהם יותר טובה והכל שם יותר נוח..
אייפון. אני לא אוהב ממש את הגלקסי, אז אם כבר- נקסוס!
אייפון חדש,📲
אייפון
כל אחד יגיד לך משהו אחר, תלוי איזה מערכת הפעלה תהיה נוחה לך יותר. אם יש לך נסיון עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד לך על גלקסי, אם יש לך נסיון עם אייפדים ואייפודים של אפל לך על אייפון:)
לי יש אייפון ואני ממש מרוצה ממנו
גלאקסי לדעתי יותר טוב, אבל אני הייתי קונה אייפוןן חחח
אם גלאקסי 5 אז גלאקסי!
אנונימי
אייפון!
אני ייוותר אוהבת גלקסי