16 תשובות
מה הילד אשם? למה את רוצה לעשות לו את זה?
למה שלא תביאי אותו לעולם עם מסגרת משפחתית נורמטיבית?
אנונימי
שואל השאלה:
הילד לא אשם, אבל אני לא מוצאת גבר והגיל שלי כבר קריטי לגבי היכולות להביא ילד.. האם בגלל בן זוג יגזר עלי לא להיות אמא?. אני מאמינה שזה לא סוף העולם לילד וברור שהיה עדיף אחרת אבל אם אין אז למות זקנה בלי ילדים?
אנונימי
מצד אחד את צודקת אבל ילד ללא אבא זה קשה נורא
דעתי מתחלקת ל2:
אני בעד מסגרת משפחתית
אבל גם אין לי התנגדות מיוחדת שמישהי תביא לבד אם כי זה הרבה יותר קשה לגדל ילד שאת חד הורית (יש גם הבטים כלכליים כמפרנסת יחידה)

אבל האם את לא ויתרת מהר מדי? (חלילה לא שופט איש סתם נקודה למחשבה)
בהצלחה בכל אשר תבחרי
אנונימי
אפשר לשאול בת כמה את שאת כל כך לחוצה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 40, אני בטוחה שזה קשה כלכלי אבל לא חייבים לקנות יליד אייפון בכיתה א'? לא?.. לדעתי אפשר לגדל ילד איכותי גם בלי כל הצעצועים המוגזמים וכל האקסטרא -

אני קצת איבדתי אמון בגברים ונראה כי הגברים שבגילי פחות או יותר מחפשים רק דבר אחד, רובם לא אמינים ולא בא לי להיכנס לעוד סרט של להתחתן לעשות ילד ולהתגרש
אנונימי
אני חייב להגיד שאני ממש מזדהה איתך בואי נדבר בצאט.
תשלחי לי הודעה ונדבר
אנונימי
אני לא אגיד לך מה לעשות- אבל אם הייתי במצב שלך כן הייתי מביאה ילד השאלה אם את מאמינה שאת יכולה לפרנס אותו?
אני מכירה מישהי כזאת וזה קשה לה אבל כל עוד יש לך משפחה שתומכת בך, הורים שיעזרו לך עד שהילד ייתבגר טיפה יותר, אז אני חושבת שזה ממש טוב.
אנונימית
זה קשה, אבל שווה כל רגע, כל יום מלא בחוויות.
אני אמא חד הורית לצוציק בן שנתיים.
האבא לא בקשר עוד מתקופת ההריון, ולשמחתי עם תמיכה של ההורים, הכל אפשרי.

(בת 27)

בהצלחה!
אין שם
ג
גג
אם האמא במצב שהיא יכולה לתת לילד את מה שהוא צריך - אין בעיה להביא אותו לעולם. אני באתי לעולם הזה בלי אבא אז אין לי מושג איך התרשמו ממני d:
אנונימית
שואל השאלה:
ל-גג שאני ודאי יודעת מי הוא... מפחד להזדהות אה.. נעלב שסירבתי לך. חחח
לא כולן תמימות כמו שאתה חושב ואת התסכול שלך תשפוך אצל הפסיכאטר
אנונימי
מכיר מישהו כזה. הבחור הצליח מאוד בתקשורת ועשה הרבה כסף בכלל. האם היה לו קל? - ממש לא. ולאמא שלו עוד יותר קשה. אבל לדעתי עדיף על כלום. כמובן שכדאי גם לחפש ולא לאבד אמון כי בתכלס יש גם גברים שלא התחתנו והם בדיוק כמוך (אשה טובה ונורמטיבית, אני מניח.) צריך רק למצוא אותם.. ושבקרוב יהיה אצלך 'מזל טוב':)!
היי אשמח לעזור לך בפרטי בכייף
אם זה עדיין רלוונטי, את יכולה לדבר איתי אני ילדה מתרומת זרע ואין לי אבא...