7 תשובות
אני תמיד בועטת בדברים תוך כדי, וכמעט מוציאה לאמא שלי את היד מהמקום. זה עוזר מעט.
אנונימית
אני סופרת בכל רם עד 20 וזה עובר, וגם לא להסתכל
אל תסתכלי על המחט, תעצמי עיניים תנשמי עמוק, ותשתי מים לפני כן.
אני ממש מפחדת מזריקות.. ממש אבל!
ולבדיקת דם הראשונה שעשיתי, שמעתי מוזיקה חזקה באוזניות והחזקתי למישהו יד.
פשוט אל תסתכלי על זה ואל תחשבי על זה.
מרגישים רק את הדקירה ואז זהו. (:
ולבדיקת דם הראשונה שעשיתי, שמעתי מוזיקה חזקה באוזניות והחזקתי למישהו יד.
פשוט אל תסתכלי על זה ואל תחשבי על זה.
מרגישים רק את הדקירה ואז זהו. (:
אנונימית
אל תסתכלי על היד, תנסי לחשוב על משהו מצחיק או נחמד שקרו לך ואם את מרגישה סחרחורת יש שם מיטה ותשתי מים
בבדיקה תכסי את העיניים... תמיג עוזר גם אני ) פוחדת..
אל תחשבי על זה ואל תסתכלי למחט!
באותו הנושא: