התחברות הרשמה

למה אין לי חברים בשום מקום?

25 באפריל 2014, 20:17
מידערגשותמוותחייםחבריםיחסים    
3 תשובות
?
פ
פלד
אם בא לך את יכולה לשלוח הודעה ולדבר איתי 😉
ג
גרין דיי
תשלחי לי הודעה, שאני ידע מה קרה שאין לך חברים.
ג
ג'ף מנגום
באותו הנושא:
למה הכוונה המים אינם יפים בשום מקום כמו במדבר, כי בשום מקום אינם נדירים כל כך?
אני בראשון לציון, למה אין חנייה בשום מקום?
למה אין אייפון 5s בשום מקום?
חלבה ללא שומן צמחי - למה אי אפשר למצוא בשום מקום חלבה ללא שומן צמחי? והאם "שומן צמחי מוקשה" זה דבר שונה?
למה אין תסרט איביזה בשום מקום לצפייה?
איך אני יכול להכיר חברים חדשים כי החברים שלי יאבשים לא יוצאים לשום מקום
בכל מקום כתוב שלהסניף טיפקס זה דבר רע וממכר אבל בשום מקום לא מסבירים איך זה רע. מישהו יכול להסביר לי למה?
למה אי אםשר למצוא בשום מקום את פרק 11 של skam בעונה השלישית?