2 תשובות
מצד אחד אתן מתלוננות למה בנים מניאקים ויבשים, מצד שני גם שבחור כותב לך את שואלת אם הוא נורמלי? הוא לא נראה לך יש דבר כזה דבר שנקרא " חסימה " לוחצים עליו והוא איננו יותר... אם את חושבת שהוא לא נורמלי למה עד עכשיו לא עשית זאת?
שואל השאלה:
עניתה לא לעניין. תודה
אנונימי
באותו הנושא: