5 תשובות
לומדים על דתות, על אזורים בארץ ישראל וכו
אנונימי
חח אעלק..
בתכלס של"ח זה - שיעור לא חשוב.
מלמדים על הארץ ולא מלמדים להיות מדריכים אבל יש מדריכי שלח ואגב מתחילים ללמוד את זה בכתה ח
ש"לח - שדה לאום חברה.
של"ח הוא מקצוע של לימוד על הארץ שלך,
במהלך השיעורים כל רבעון יש טיול שנקרא "יום שדה" שם את לומדת עוד על המקום בפועל. שזה מול פנים שלך.
בבגרות זה אינו מקצוע חובה אבל בכיתה ט' ולפעמים בי' מלמדים אותו והוא חובה.

(אני מש"צית - מדריכת של"ח צעירה, כלומר אם יהיה לך עוד שאלות על כך, אשמח לעזור)

של"ח=שדה לאום חברה.
ומלמדים איך להיות מדריכי שלח, ומסלולים בארץ וכו'...