4 תשובות
לא, הוא דווקא אחלה
לא זז ויש לי 5 גיגה וזה לא שינה משהו
שואל השאלה:
עשיתי שם חבילה לפניי שבוע והים הוא התחיל להתקע ברמה שזה לא יכול להוריד אפילו מהאפסטור מה לעשות?
אין לי בעיות.. תדברי עם החברה הם כבר יטפלו