7 תשובות
נראה לי יהיה חרא בדשא הגדול.
יותר טוב..
לא נעים בדשא כזה בכלל
מה עושים את הבמות של הצמעות בגן העתידני?
אנונימי
יותר כייף ביד לבנים
גרוע.. עדיף איפה שהיה איפה שהיה פעם...
old but gold
old but gold
שואל השאלה:
לא, הבמות בדשא הגדול של מרכז אפרידר.
לא, הבמות בדשא הגדול של מרכז אפרידר.
באותו הנושא: