3 תשובות
שואל השאלה:
אבל אוהב מה אפכת לי מה יש בפנים, חלאס עם הבריאות שלכם תאכלו אתם חסה כל היום!
אני גם ככה רזה.
אבל אוהב מה אפכת לי מה יש בפנים, חלאס עם הבריאות שלכם תאכלו אתם חסה כל היום!
אני גם ככה רזה.
אנונימי
זה לא בריא אבל תעשה/י מה שבאלך (:
אממ לא כדאי זה לא ממש בריא לאכול 5
וואיי עשית לי חשק לאכול נקניקיה בלחמניה כזה חח
וואיי עשית לי חשק לאכול נקניקיה בלחמניה כזה חח