2 תשובות
אם את כבר בת כמעט 18 לכי ללשכת העבודה.
כן ככה אני עשיתי.. ואני עדיין מחפשת חח.. במקום ללכת לחנויות את פשוט יכולה להיכנס לאינטרנט ולמצוא את מספרי הטלפון של החנויות ופשוט להתקשר זה יותר נוח ויעיל
באותו הנושא: