תשובה אחת
עושים צעד בעצמך לפני שתאבדי אותו תשמעי לי עזבי משחקים עזבי שטויות עדיף לאבד אותו בדרך שהוא יודע שאת כל כך אהבת אותו מאשר לאבד ולפספס תרגע אני אומרת לך מנסיון תהיה כנה איתו לא משנה כמה מטומטמת ונואשת את מרגישה, כמה האגו שלך בשמיים כמה את יודעת שאת לא כזאת ואת שווה לא משנה את אוהבת אותו את צריכה לעשות צעד נקודה:\ אני יודעת מה זה מרגיש אם את מתגעגעת אל תתני לעצמך סתם להרגיש חרא
ככה את יודעת גם יותר מה הוא מרגיש ומה המצב של הקשר ככה יפתחו לך העיניים וירד לך ממנו אם הוא לא בשבילך אז זה לא זה והכל יהיה טוב:)