2 תשובות
חשיבה מחוץ לקופסה. וזה נכון לא רק בתחום הבידור אלא בכל תחום כלכלי.
למשל: כאשר אדם רוצה למכור מוצר מסוים, הרבה פעמים הוא יעדיף לשווק את המוצר 'על בטוח'. כלומר, הוא יבחר להשתמש באותן דרכים וסיסמאות קלישאתיות שהשתמשו בו לפניו.
החכמה היא להביא משהו חדש שלא היה, חדשני ומסקרן שימשוך את קהל היעד שאליו אתה מכוון.
יום טוב
למשל: כאשר אדם רוצה למכור מוצר מסוים, הרבה פעמים הוא יעדיף לשווק את המוצר 'על בטוח'. כלומר, הוא יבחר להשתמש באותן דרכים וסיסמאות קלישאתיות שהשתמשו בו לפניו.
החכמה היא להביא משהו חדש שלא היה, חדשני ומסקרן שימשוך את קהל היעד שאליו אתה מכוון.
יום טוב
היי.
כשרון וידע, אין ספק.
בשביל להצליח, דרושים טיימינג, קשרים, רלוונטיות, וכשרון.
אתה יודע מה, tlv models, אולי גם קצת מזל.
אולי גם קצת מזל.
כשרון וידע, אין ספק.
בשביל להצליח, דרושים טיימינג, קשרים, רלוונטיות, וכשרון.
אתה יודע מה, tlv models, אולי גם קצת מזל.
אולי גם קצת מזל.
באותו הנושא: