3 תשובות
לא, אבל איכות תעודת הבגרות שלך מאוד תרד...
לא את תיגשי שוב שנה אחרכך
ברור שלא אבל את תצטרכי לעשות אותה ביא או ביב ושם יהיה לך בגרויות ביותר מקצועות ויהיה לך יותר עומס. עדיך לך לסיים עם זה ב-י.
באותו הנושא: