2 תשובות
להתייחס אליה גם בזלזול. יחס גורר יחס ;)
אני לא מאמינה בדבר שנקרא ''נקמה'' או 'החזרה על משהו למישהו''.
היא מתנהגת אלייך בזלזול, זה לא אומר שאת צריכה להתנהג אליה גם ככה..
לך נעים שהיא מתנהגת אלייך ככה? נכון שלא..? אז תחשבי איך היא תרגיש..? ואני בטוחה שאת בקטע של נקמה אבל זה אף פעם לא הפתרון הנכון.. את לא צריכה להתייחס אליה וזהו, זה לדעתי הדבר הכי נכון לעשות, והדבר העוד יותר נכון לעשות זה פשוט לגשת אליה, ולהגיד לה כל מה שיש לך על הלב, על איך ששמת לב שהיא מזלזלת בך ושאת לא אוהבת את זה, ואם היא רוצה להמשיך להיות בחברתך או אפילו סתם לדבר איתך שתשנה את ההתנהגות שלה..
היא מתנהגת אלייך בזלזול, זה לא אומר שאת צריכה להתנהג אליה גם ככה..
לך נעים שהיא מתנהגת אלייך ככה? נכון שלא..? אז תחשבי איך היא תרגיש..? ואני בטוחה שאת בקטע של נקמה אבל זה אף פעם לא הפתרון הנכון.. את לא צריכה להתייחס אליה וזהו, זה לדעתי הדבר הכי נכון לעשות, והדבר העוד יותר נכון לעשות זה פשוט לגשת אליה, ולהגיד לה כל מה שיש לך על הלב, על איך ששמת לב שהיא מזלזלת בך ושאת לא אוהבת את זה, ואם היא רוצה להמשיך להיות בחברתך או אפילו סתם לדבר איתך שתשנה את ההתנהגות שלה..
אנונימית
באותו הנושא: