5 תשובות
בוגרת קורס מש"קית ניהול ורישום אחראית על כל נושא אחזקה וטיפול מונע בציוד תקשוב מסווג, ורישום אפסניה.
רועי
זה בעקרון ג'וב לא רע, שיכול באזרחות לסדר לך עבודה כניהול מלאי
קישורים מצורפים:
מנהלת רישום מלאי אחראית על ארגון וניהול של מלאי הציוד בחיל התקשוב.
את תבדקי את תקינות הציוד, שלא חסר שום דבר וכל מה שקשור לזה, על רישום וקליטת ציוד חדש וכו'.
לא חושבת שזה תפקיד קשה.. שיהיה המון בהצלחה! (:
את תבדקי את תקינות הציוד, שלא חסר שום דבר וכל מה שקשור לזה, על רישום וקליטת ציוד חדש וכו'.
לא חושבת שזה תפקיד קשה.. שיהיה המון בהצלחה! (:
לא זה לא קשה, את פשוט סופרת מלאי בחיל התקשוב... זה עבודה קלה יחסית.
כל תפקיד בהתחלה קשה זה אחלה תפקיד אם הזמן תוכלי להתקדםם
באותו הנושא: