התחברות
הרשמה
בבוקר אכלתי חתיכה קטנה מעוגת בראוניס ושתיתי נס קפה, בצהריים אכלתי אורז מלא עם גזר ושניצל תירס מה לאכול בערב? (בת 12 וחצי)
11 במאי 2014, 13:09
שניצל
תירס
אורז
עוגות
מאפים
מטבח
תשובה אחת
סלט ירקות עם ביצה, או טחינה.
ר
ראשית חכמה
באותו הנושא:
אכלתי שווארמה ובטעות בלעתי חתיכה קטנה של נייר.. מה יקרה? זה יתעכל?
אם אכלתי שני חתיכות פיצה, צ'יפס, שוקולד ועוגה באופן חד פעמי זה יהרוס לי?
אם אכלתי ממש טיפה חתיכה קטנה של בשר בקר ועברו שעתיים אני יכולה לאכול חלבי?
כמה קלוריות בערך יש בנס קפה וחתיכה קטנה של עוגת תפוזים, ופיתה שעשיתי מזה טוסט עם קטשופ גבינה צהובה וגבינה מלוחה קצת בערך, כמה קלוריות ביחד הכל?
רק למי שיודע, אכלתי עכשיו חתיכה קטנה של תפוח אדמה מסיר שבושל בו גם קציצות אני רוצה לאכול חלב, אני צריכה לחכות 6 שעות?
שוגי בלי סוכר בכוס פלסטיק חתיכה קטנה של עוגת בראוניז וחצי בקבוק מים כמה זה נורא?
כדאי לי לאכול עכשיו חתיכה קטנה של עוגת שוקולד או שלחכות למחר בצהריים?
אכלתי היום 3 כפות ספגטי, עם חתיכת עוגת תפוזים וקצת שבבי שוקולד זה המון?
אכלתי חתיכת שניצל מאוד קטנה בשעה 1 אני יכולה לאכול חלבי?
אכלתי כמה פרוסות עוגת שוקולד בבוקר והתחילה לכאוב לי הבטן הלכתי לשירותים, עשיתי מספר 2
אכלתי הבוקר עוגת מצות ועד עכשיו יש לי גרעפסים ונפיחות מזה. העוגה מקולקלת?