5 תשובות
זה לא אמיתי כי המדענים דחו את זה ל2014 אז אין מה לדאוג xd
2012 זה שטויות של תורת המאיה או משהו כזה.. דרך אגב בשנת 2000 האמינו גם שזה סוף העולם ותראי איזה פלא אנחנו עדיין חיים.. זה ממש שטויות..
באמת שזה לא אמיתי. אלה הכל שטויות זה כמו שאני אגיד לך שאם לא תאכלי כל יום קוביית קרח כל יום תהפכי לבצל
ליאת
תקשיבי אבא שלי
הוא די מבוגר
והוא סיפר לי
שאיזה 10 פעמים אמרו שסוף העולם יבוא.. ונחשי מה? הוא לא בא:)
כל יום אומרים שבוף העולם מגיע והוא עדיין לא בא אז אין מקום לדאגה:)
לדן: כשהיה 1999 כולם היו בטוחים שהמחשבים לא יצליחו לעבור שנה וכל המחשבים בעולם יקרסו וכל המחשבים של הצבא וכל מה שחשוב וזה.. אבל זה לא קרה:-)
אל תדאגי, זה רק אמונה של תורת המאיה. זה לא ריאלי:-)