2 תשובות
שואל השאלה:
תודה אחי שיהיה לך
שבת שלום
ירון
קודם כל תשחק בקבוצה של העיר שלך, תלך לאודישנים לקבוצה, ומשם אתה מתגלגל, לפי ידיעתי רק ככה זה עובד בעולם הכדורגל.. אתה צריך להתקשר אליהם למשרדים בטח..
באותו הנושא: