3 תשובות
עולם שבו הכל מושלם ואין שום דבר רע או פסול
אנונימי
אני לא רוצה להכין לך את שעורי הבית, אבל אני אסביר מהי אוטופיה:
אוטופיה היא מצב אידיאלי, מושלם.
הרצל תיאר את מדינת ישראל כאוטופיה- אנשים יתנהגו בסבר פנים יפות אחד לשני, לא יהיה סכסוך בין הערבים הישראלים ליהודים הישראלים, הרחובות יהיו נקיים ובסגנון אירופאי וכו'.
שואל השאלה:
זה לא שיעורי בית זה הכנה למבחן, אבל תודה בכל זאת