16 תשובות
כן! כופרת
הביטלס מושלמים -,-
זאת דעתך, אני לא יכולה לשנוא אותך בגלל זה.
אמ.. כן.
שואל השאלה:
לא הם לא
לא הם לא
אנונימית
להקה מפורסמת שכולם מכירים, בלה בלה בלה.
אין להם כזאת ייחודיות,
וגם הם היו דיי ממוסחרים.
המעריצות שלהם בעבר,
מזכירות כל כך את המעריצות של הטמבלים שנוצרו מ-אקס פקטור.
אין להם כזאת ייחודיות,
וגם הם היו דיי ממוסחרים.
המעריצות שלהם בעבר,
מזכירות כל כך את המעריצות של הטמבלים שנוצרו מ-אקס פקטור.
כל אחד והטעם שלו.. (:
לא
הם היו הראשונים מסוגם באותה תקופה. הם יצרו גל שעיצב את ההתפתחות בסגנונות המוזיקה בשנים שאחריהם.
אנונימית
כל חיי חיכיתי למינוס הזה,
תודה:)
תודה:)
כן את היחידה.
השירים של הביטלס וקוויון היו ויהיו השירים הכי טובים.
השירים של הביטלס וקוויון היו ויהיו השירים הכי טובים.
את היחידה שאני מכירה בכל אופן.
אני לא חושבת שהם ממוסחרים, לא כמו כל הפופ הרדוד הזה שרובכם שומעים.
אז, אני לא אשנא אותך, או משהו כזה. פפשוט לא אחשוב ככה.
אני לא חושבת שהם ממוסחרים, לא כמו כל הפופ הרדוד הזה שרובכם שומעים.
אז, אני לא אשנא אותך, או משהו כזה. פפשוט לא אחשוב ככה.
את לא היחידה, בטוח יש עוד כמה כמוך.
כל אחד והסגנון שלו...
כל אחד והסגנון שלו...
כן, את היחידה
אני מברכת אותך, בכך שאת היחידה שחושבת ככה!
congratulations.
congratulations.
כן את היחידה! וחבל מאוד שאת חושבת ככה