4 תשובות
אם היא עושה אנסינים, תתני לה טיפים. כמו למה לשים לב, האם קודם לגדת לשאלות או לטקסט.
אם היא לומדת על סיפורים, אז תתני לה טיפים כמו להבין את הכל בעברית, לסדר הכל בראש לפי סדר ההתרחשות. תעשי לה גם בחנים קטנים ותראי במה היא צריכה חיזוק, וככה תוכלי לעזור לה
שואל השאלה:
איך לשפר לה אוצר מילים כי היא גרועה?
אנונימי
תני לה לקרוא הרבה דברים.. תתחילי בקל ולאט לאט תעלי את הדרגה... זה ממש ישפר אותה
כל הכבוד לך!
לגבי השאלה:
אנגלית, ובכלל, כל שפה שאת לומדת זה מאוד קשה. תרבות שונה, מילים שונות, אפילו סדר המילים במשפט שונה! אז איך את יכולה ללמוד שפה שאת לא אוהבת? בלתי אפשרי! אם את לא אוהבת את השפה- את לא רוצה ללמוד אותה- אם את לא רוצה ללמוד אותה- את גם לא תדעי אותה! מה עושים? שאלה טובה, ולמען האמת יש לי תשובה, את צריכה לאהוב את השפה (כמו שכתבתי קודם) ובשביל לאהוב אותה את צריכה להתחבר אליה באיזשהי דרך. למשל אני, מתחברת לאנגלית בעזרת שירים. כל שיר שאני שומעת באנגלית שמוצא חן בעיניי אני מחפשת את המילים שלו, ואחר כך תרגום של המילים. אבל לא חייבים לעשות זאת עם שירים, אפשר עם תכנית טלוויזיה.
לכולנו ידוע שתכניות הטלוויזיה הכי טובות הן באנגלית, אז אין שום בעיה למצוא אותן ביוטיוב, או באתרים אחרים, ולראות אותן.
אם היא לא אוהבת שירים, ולא תכניות טלוויזיה- אולי היא אוהבת אתרי אינטרנט? יש מלא אתרי אינטרנט באנגלית למתחילים, ויש אתר אינטרנט בשם 'אבטיח', אתר מדהים!
(בנו את אתר האינטרנט הזה על שם השיר של שלמה ארצי, יש שיר ושמו 'אהבתיה'- משמע- אהבתי אותה, אבל חלק מהאנשים שמעו את זה כמילה 'אבטיח' ובגלל זה בנו את האתר. אני אצרף קישור לאתר, יש שם כל מיני דברים מגניבים- אבל לא באנגלית, למרות שאני בטוחה שיש מלא אתרים כאלה באנלית)
בקיצור,
היא צריכה להתחבר לשפה האנגלית, ללמוד אותה והכי חשוב- לאהוב את השפה!
בהצלחה!